سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + http://www.samdhprint.com
  • + چاپ دیجیتال فوری در تهران

 

تاریخچه چاپ دیجیتال پارچه 

اجازه بدهید ابتدا نگاهی کوتاه به تاریخچه چاپ دیجیتال پارچه و پروسه رویش 1 % چاپ پارچه دیجیتال از سال 2004 تا کنون بپردازیم که اینک به تدریج در اروپا از طریق سنتی به کار گیری می شود . البته به بدون چاره نیم نگاهی نیز بایستی به روش سنتی بندازیم که بتوانیم کاملا مقایسه را انجام دهیم     .

 

فرض که قرار است یک پیشنهاد 100000 متری چاپ را انجام دهیم با پنج رنگ مسئله . سوالاتی از قبیل بازه زمانی زمان مهیا سازی خروجی , هزینه ساخت سیلندر , به چه شکل پباده سازی مشتری پسند داشته باشیم و غیره پیش می‌آید     .

 

و همین دستورات بوده که نساجی جهان را در سوی دیجیتال سوق داده با این وجود میباشند افرادی که تهدید‌ها را به زمان تبدیل می‌نمایند و هر چه پر سرعت خیس خویش را فراهم و تجهیز برای ترقی می نمایند     .

 

  

 

 

ولی برای سوار شدن بر قطار تندروی مد شرایط فعلی عالم , دیگر نیاز به داشتن دانشی فرای بر علم نساجی می‌باشیم چرا‌که که‌این توشه دیگر به قطعات مکانیکی مشقت بار سرو فعالیت نداریم بلکه نیاز به تکنولوژی و آلرژی های آن هستیم . در مقاله ها وبسایت درخصوص چاپ پارچه و چاپ دیجیتال بر روی پارچه اطلاعاتی داده شده‌است . به‌دنبال در امر چاپ روی پارچه و جوهر چاپ پارچه مختصر توضیح می‌دهیم     .

چاپ دیجیتال از جوهر با رنگ دانه پیگمنت و هد درست شده شده‌است     .

 

توسط ضربه الکتریکی جوهر از نازل هد به خارج پرتاب می شود و در اثر آن نقطه های رنگی روی پارچه ساخت می شود . این روش را مراحل رنگی می‌گویند که‌این کار بوسیله پرینترهای متفاوت با 4 , 6 , 7 , 8 تا 12رنگ انجام می‌گیرد . در اینجا وسعت نقطه رنگی بزرگی داریم چون هر رنگ با دقت به پباده سازی دارای اهمیت محدوده ی وسیعی می تونه داشته باشه     .

 

پرینترهای دیجیتال نیاز به جوهر مختص منحصر به خویش دارا هستند , که در اصل یه خرده به نسبت سایر پرینترها گران میباشند . ولی به دلیل ترقی هدها , پرینتر پارچه دیجیتال توانسته خو را به حریف سنتی خویش برساند   .

 

کاربردهای چاپ روی پارچه :

 

·         چاپ روی پرده

·         چاپ روی کوسن

·         چاپ روتختی

·         چاپ رومبلی

چاپ روی پارچه های سلولزی و الیاف تصنعی با پیگمنت انجام می شود . پیگمنت یا این که رنگ دانه های اساس آبی‌رنگ در هر دو روش چاپی آنالوگ و دیجیتال انجام می شود . البته در چاپ دیجیتال با همگی ترقی هایی که انجام گرفته پیگمنت سبب ساز گرفتگی هد می شود . ولی در چاپ آنالوگ این روش مضاعف مقرون به صرفه است .

 

پس از چاپ رنگ های شالوده آبی‌رنگ بایستی با بخار یا این که حرارت کم آب شوند . چاپ پیگمنت نیار به حرارت جهت کم آب داراست و بر روی همگی الیاف قابل استعمال است .

 

در چاپ جوهر افشان کاهش آب مصرفی و انرژی در حین و پس از کار چاپ داریم چون مصرف جوهر مضاعف بالاست به همین منظور چاپ جوهر افشان را جز فناوری تمیز به اکانت می‌آوریم .

پرینترهای چاپ دیجیتال مزیتی که نسبت به پرینترهای چاپ معمولی دارا هستند این است که می‌توانند طرح چاپ را تغییر و تحول دهند فارغ از اینکه واجب باشد چاپگر را متوقف نمایند .

 

چاپ های معمولی به قالب و شابلون و تهیه سرمشق و به چنگ آوردن چاپ مثال نیاز داریم . به همین بهانه کلیه این امور نیز وقتگیر میباشد نیز مسئله بر و سبب ساز آلودگی زیست محیطی می شود


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 چاپ مش و...       بک لایت...

مشخصات مدیر وبلاگ

آرمان [0]

در این وبلاگ در مورد چالش های انواع متفاوت چاپ صحبت میکنیم و اینکه چه نوع چاپ هایی و از چه نوع طیف رنگ هایی استفاده بشه بهتره. پس با ما همراه باشید.
ویرایش

دوستان

فیلم ساخت لایت باکس آلومینیومی چاپ دیجیتال چاپ دیجیتال حرفه ای چاپ دیجیتال ارزان چاپ دیجیتال فوری چاپ دیجیتال تهران قیمت چاپ دیجیتال چاپ دیجیتال چیست چاپ دیجیتال کتاب انواع چاپ دیجیتال چاپ ارزان چاپ فوری چاپ بنر چاپ بنر ارزان چاپ بنر فوری سفارش چاپ بنر قیمت چاپ بنر چاپ بنر تهران چاپ دیجیتال بنر چاپ بنر تبلیغاتی انواع بنر فوم برد چاپ فوم برد تخته شاسی چاپ تخته شاسی فضای داخلی چاپ فضای داخلی چاپ بک لایت تابلو بک لایت چاپ گلاسه کاغذ عکاسی چاپ کاغذ عکاسی چاپ روی بوم چاپ متالایز فضای خارجی چاپ فضای خارجی کاغذ دیواری چاپ کاغذ دیواری چاپ پارچه چاپ روی پارچه مرکز چاپ پارچه چاپ مش چاپ فلکس کارت ویزیت چاپ کارت ویزیت چاپ روی سنگ چاپ کاغذ چاپ کاتالوگ چاپ بروشور چاپ تراکت چاپ عکس چاپ روی تیشرت چاپ بنر تولد چاپ بنر تسلیت چاپ روی کاشی تابلو فلکس چاپ فلز euro-math-soc.eu wiki.sirrus.com.br nadrewiki.ethernet.edu.et www.p2pjd.com vtservices85.fr sualaptop365.edu.vn www.mlr.aaf.pl در مورد تابلو فلکسی بخوانید دوره آموزش سئو دیجیتال مارکتر کیست
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ