سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + http://www.samdhprint.com
  • + چاپ دیجیتال فوری در تهران

 

چاپ مش و استیکر چه تفاوتی دارند؟ 

برای دانستن به تفاوت چاپ مش و استیکر باید مورد استعمال هریک و تفاوت ساختاری برای هر مورد را فهمید . در جواب کلی برای چاپ مش و استیکر چه تفاوتی دارا هستند می توان اذعان کرد که مش دارنده شکاف های ریزی است که استیکر آن را ندارد . البته مورد مصرف قرار به دست آوردن چاپ مش در مکان هایی که نیاز به محافظت نوروفروغ محیط دارا هستند را هم می توان از تمایزهای مش و استیکر اسم پیروزی     .

چاپ مش و استیکر 

 

مش و استیکر هر دو دارنده فرآورده یکسان که وینیل اسم دارااست می باشند و این از شباهت های این دو به حساب آورده می شود . مش را بر روی شیشه ها و مکان هایی که نیاز به عبور فروغ و روشنایی است می توان استفاده نمود . در حالی که استیکر ایم مزیت را ندارد . چاپ استیکر در دو جور کلی شیری و شیشه ای مورد به کارگیری قرار می‌گیرد که دسته شیشه ای آن دارنده مشاهده کرد از دو طرف بوده و گونه شیری قضیه سپید بوده و فقط رویت کرد از یک طرف داراست . برای این‌که شما تشخیص دهید که از چه چاپی به کارگیری فرمایید می بایست با در لحاظ دریافت کردن مکان مورد به کار گیری چاپ و کاربری متعدد مبادرت به تعیین مش و یا این که استیکر در گونه های گوناگون کرد . جهت این فرمان مشورت خویش واحد چاپی هم میتواند زیاد راهگشا باشد . تفاوت قیمتی در بین چاپ مش و استیکر مضاعف نمیباشد چون متریال یکسان برای هر دو استعمال می شود     .

 

چاپ استیکر و مش برای کاربردهای متفاوت 

 

امروزه با ترقی صنعت تبلیغات و نقش تبلیغات همگانی در مارک شدن و پرورش کسب و امور به کار گیری از طریق هایی مانند چاپ استیکر و مش برای معرفی متاع و سرویس ها فراوان حساس و حتمی میباشد . کالا مختص این دو گونه چاپ سبب ساز شده‌است که براحتی بتوان از ان ها در فضای فرنگی و در حالت گوناگون بهره برد . این به سبب ساز پایداری چاپ در قبال عامل ها محیطی مثل رطوبت , فروغ و روشنایی و … است . برای چاپ مش و استیکر باید در واحد چاپی دارای اعتبار با داشتن طرح دلخواه و یا این که استعمال از طرح های مطرح شده بوسیله خویش واحد چاپی مبادرت به چاپ و بعد تبلیغات اثر گذار نمود . شما بارها شاهد تبلیغات بر روی مش و استیکر و ماندگاری زیاد این مدل تبلیغات در فضاهای همگانی بوده اید . فقط با چاپ مش و استیکر و گماردن در مکان های همگانی میتوانید به مارک شدن خویش یاری فراوانی فرمایید . این دو دسته چاپ بر روی شیشه ها به کار گیری فراوانی دارا‌هستند . شیشه فروشگاه ها و دکان ها میتواند آیتم قابل قبولی برای درج پیام تبلیغاتی و خدماتی باشد . از آنجایی که‌این مکان ها با مشتری انگیزه راز و فعالیت دارا‌هستند دوچندان مکان های قابل قبولی برای تبلیغات به صورت مش و استیکر می‌باشند     .

 

وسایل نقلیه آیتم دیگری از مورد ها به کار گیری مش و استیکر محسوب می‌شوند که به باعث آن که‌این وسایل در معرض رویت کرد تعداد دوچندان متعددی از مخاطبان قرار می‌گیرند , مورد قابل قبولی برای در ج پیام تبلیغاتی و خدماتی محسوب می گردند . از سایر مکان هایی که برای درج استیکر و مش و ارسال پیام تبلیغاتی مطلوب محسوب میگردند , اتوبوس ها بخصوص اتوبوس های همگانی هستند . این مکان ها به باعث ان که تعداد متعددی از مخاطبان را در بر میگیرند , مکان قابل قبولی برای درج پیام تبلیغاتی و خدماتی بصورت چاپ استیکر و مش هست . از مش و استیکر علاوه بر همت تجاری و تبلیغاتی می توان برای زیباسازی محیط گوناگون از جمله اداری و یا این که مسکونی هم به صورت موءثر و خوشگل استفاده نمود

 

منبع: https://developzoom.blogsky.com/1399/02/22/post-141/sticker

 

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 فرآیند...       تاریخچه...

مشخصات مدیر وبلاگ

آرمان [0]

در این وبلاگ در مورد چالش های انواع متفاوت چاپ صحبت میکنیم و اینکه چه نوع چاپ هایی و از چه نوع طیف رنگ هایی استفاده بشه بهتره. پس با ما همراه باشید.
ویرایش

دوستان

فیلم ساخت لایت باکس آلومینیومی چاپ دیجیتال چاپ دیجیتال حرفه ای چاپ دیجیتال ارزان چاپ دیجیتال فوری چاپ دیجیتال تهران قیمت چاپ دیجیتال چاپ دیجیتال چیست چاپ دیجیتال کتاب انواع چاپ دیجیتال چاپ ارزان چاپ فوری چاپ بنر چاپ بنر ارزان چاپ بنر فوری سفارش چاپ بنر قیمت چاپ بنر چاپ بنر تهران چاپ دیجیتال بنر چاپ بنر تبلیغاتی انواع بنر فوم برد چاپ فوم برد تخته شاسی چاپ تخته شاسی فضای داخلی چاپ فضای داخلی چاپ بک لایت تابلو بک لایت چاپ گلاسه کاغذ عکاسی چاپ کاغذ عکاسی چاپ روی بوم چاپ متالایز فضای خارجی چاپ فضای خارجی کاغذ دیواری چاپ کاغذ دیواری چاپ پارچه چاپ روی پارچه مرکز چاپ پارچه چاپ مش چاپ فلکس کارت ویزیت چاپ کارت ویزیت چاپ روی سنگ چاپ کاغذ چاپ کاتالوگ چاپ بروشور چاپ تراکت چاپ عکس چاپ روی تیشرت چاپ بنر تولد چاپ بنر تسلیت چاپ روی کاشی تابلو فلکس چاپ فلز euro-math-soc.eu wiki.sirrus.com.br nadrewiki.ethernet.edu.et www.p2pjd.com vtservices85.fr sualaptop365.edu.vn www.mlr.aaf.pl در مورد تابلو فلکسی بخوانید دوره آموزش سئو دیجیتال مارکتر کیست
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ